NOKIA 3310 - Legenda sa vracia
Sobotne dorucenie

Viac tu
 

Ako nakupovať

Postup objednania tovaru

1. Nákupný košík

  • vyberte si produkty, ktoré chcete zakúpiť a vložte ich do košíka
  • kliknite na symbol košík
  • v prípade potreby si upravte obsah košíka aj množstvo produktov
  • skontrolujte si zoznam produktov, ich cenu, množstvo a celkovú hodnotu objednávky
  • prejdite na ďalší krok objednávania kliknutím na tlačidlo „Pokračovať v objednávaní“

2. Kontaktné údaje

A. Jednorazový nákup bez registrácie
  • v prípade, že nemáte záujem o registráciu, zvoľte si možnosť jednorazový nákup
  • vyplňte prosím kontaktné údaje: meno, priezvisko, telefón, email, adresu
B. Zaregistrovať sa
  • realizujte nákup s registráciou a využívajte výhody, ktoré vám prináša
  • vyplňte kontaktné údaje a pokračujte v ďalšom kroku objednávky
  • prihlasovacie údaje budú automaticky zaslané na kontaktný email
C. Prihlásiť sa (mám už registráciu)
  • prihláste sa pod svojimi prihlasovacími údajmi
  • skontrolujte kontaktné údaje
  • pokračujte ďalším krokom „Pokračovať v objednávaní

3. Výber dopravy a platby

V tomto kroku objednávania máte možnosť voľby:
  • spôsobu dopravy
  • spôsobu platby
Vlastné označenie objednávky
  • Vaše označenie - slúži iba pre vašu vlastnú identifikáciu objednávky
  • Typ - objednávka alebo cenová ponuka
  • Poznámka k objednávke - môžete uviesť dodatočné informácie pre vybavenie objednávky
  • Orientačný dátum a čas prevzatia objednávky na predajni - voliteľne môžete upresniť dátum prevzatia

Spôsob dopravy

Osobne na predajni

  • vyberte si jednu z našich piatich pobočiek (neprehliadnite prosím otváracie hodiny pobočiek)
  • po pripravení objednávky vás informujeme emailom alebo telefonicky
  • pri prevzatí na predajni, uveďte prosím číslo objednávky

UPS dobierka

  • platba za tovar pri prevzatí v hotovosti
  • doručenie prepravnou spoločnosť do 24 hodín odo dňa potvrdenia expedície objednávky emailom
  • informácie o stave zásielky je možné preveriť na telefónnom čísle prepravnej spoločnosti 16 877 na základe čísla zásielky, ktoré vám zašleme emailom
  • stav zásielky je možné sledovať aj on-line cez internetový odkaz, ktorý vám zašleme emailom

UPS doprava

  • expedovanie po uhradení predfaktúry, resp. faktúry a po kompletnom naskladnení tovaru
  • doručenie prepravnou spoločnosť do 24 hodín odo dňa potvrdenia expedície objednávky emailom
  • informácie o stave zásielky je možné preveriť na telefónnom čísle prepravnej spoločnosti 16 877 na základe čísla zásielky, ktoré vám zašleme emailom
  • stav zásielky je možné sledovať aj on-line cez internetový odkaz, ktorý vám zašleme emailom

Odberné miesto Zásielkovňa.sk (Z-point)

  • tovar bude doručený na výdajné miesto Zásielkovňa.sk (Z-point)
  • zoznam odberných miest Zasielkovna.sk v SR
  • maximálny rozmer 50x40x30cm (resp. súčet strán max. 120 cm), dĺžka jednej strany max. 70 cm
  • maximálna hmotnosť 5 kg
  • maximálna hodnota zásielky 700 EUR
  • po doručení tovaru na odberné miesto Zásielkovňe (Z-point) budete informovaný e-mailom a SMS
  • na výdajných miestach nie je možné platiť kartou
Reklamovanie tovaru na odbernom mieste Zásielkovňa.sk
V prípade ak sa rozhodnete reklamovať tovar prostredníctvom služby "Reklamačný asistent" na odbernom mieste Zásielkovňa.sk pred podaním zásielky nás vopred kontaktujte mailom pre vygenerovanie identifikačného čísla. Podanú zásielku je nutné vopred označiť naším identifikačným čislom.

Doručenie rozvozom pre Košice a Bratislavu

Rozvoz tovaru v rámci nižšie uvedených mestských časti mesta Košice a Bratislava realizujeme počas pracovného týždňa v utorok a vo štvrtok. Na základe individuálnej dohody vieme realizovať dopravu aj počas ostatných pracovných dní. 

Ceny dopravy v rámci SR

Rozvozom v Košiciach a Bratislave (úhrada prevodom, alebo pri prevzatí)
rozvoz v Košiciach (do 30kg)       3,60 € s DPH
rozvoz v Bratislave (do 30kg)      5,00 € s DPH
rozvoz v Košiciach (nad 30kg)*  12,00 € s DPH
v Bratislave aktuálne nie je možný rozvoz nadrozmerného tovaru

Pri objednávke nad 1200 € s DPH (1000 € bez DPH) je rozvoz tovaru zdarma.


Rozvoz tovaru v rámci mesta Košice realizujeme v mestských častiach: 
  • Košice I: Džungľa, Kavečany, Sever, Sídlisko Ťahanovce, Staré mesto, Ťahanovce
  • Košice II: Luník IX, Myslava, Sídlisko KVP, Západ
  • Košice III: Dargovských hrdinov, Košická Nová Ves
  • Košice IV: Barca, Juh, Krásna, Nad Jazerom, Vyšné Opátske
Rozvoz tovaru v rámci mesta Bratislava realizujeme v mestských častiach: 
  • Bratislava-Devínska Nová Ves
  • Bratislava-Dúbravka
  • Bratislava-Karlova Ves
  • Bratislava-Lamač
  • Bratislava-Nové Mesto
  • Bratislava-Petržalka
  • Bratislava-Rača
  • Bratislava-Ružinov
  • Bratislava-Staré Mesto

UPS dobierka (úhrada pri prevzatí)
  • UPS dobierka štandardná (do 30kg)        4,40 € s DPH
  • UPS dobierka nadrozmerná (nad 30kg)  24,00 € s DPH
UPS doprava (úhrada prevodom)
  • UPS doprava štandardná (do 30kg)         3,95 € s DPH
  • UPS doprava nadrozmerná (nad 30kg)   22,00 € s DPH

Odberné miesto Zásielkovňa.sk (úhrada pri prevzatí)
  • doručenie na odberné miesto                   2,90 € s DPH
Odberné miesto Zásielkovňa.sk (úhrada prevodom)
  • doručenie na odberné miesto                   1,99 € s DPH


Príplatok za vynesenie nadrozmernej zásielky (30-100kg) na poschodie kuriérom Toptrans
  • vynesenie zásielky na poschodie za aktívnej pomoci príjemcu (1ks, max 100kg) príplatok 13,80 € s DPH
  • vynesenie zásielky na poschodie bez pomoci príjemcu, súčasne je zaistený odvoz obalu a starého spotrebiča (max. 3ks, 1ks max 100kg), iba v mestách so sídlom depa Toptrans príplatok 27,60 € s DPH
  • požiadavku na vynesenie zásielky je potrebné uviesť do poznámky počas objednávania tovaru

Doprava mimo SR je oceňovaná individuálne na základe dopytu na email obchod@datacomp.sk.

Spôsob platby

Hotovosť

  • platba osobne na predajni
  • platba kuriérovi pri UPS dobierke

Platobná karta

  • platba kartou cez platobný terminál osobne na predajni
  • online platobnou kartou po objednaní

Príkazom (úhrada fakturovanej sumy na bankový účet)

Zákazníci bez zmluvy o bezhotovostnej platbe:
  • po spracovaní objednávky vám zašleme proforma faktúru na kontaktný email
  • vyzdvihnutie objednávky je možné najskôr v deň pripísania úhrady na bankový účet
  • pri prevzatí tovaru obdržíte spolu s tovarom originál faktúry
Zákazníci so zmluvou o bezhotovostnej platbe:
  • tovar expedujeme spolu s priloženou faktúrou na úhradu

Nákup na splátky

  • nakupovanie prostredníctvom splátkovej spoločnosti Quatro – predajňa + internetový obchod (online)
  • Grenke - financovanie pre firmy a živnostníkov
Podrobné informácie o nákupe na splátky nájdete aj v sekcii nákup na splátky.


Nakupovanie cez splátkové spoločnosti na predajni

  • spolu s naším predajcom na predajni vyplníte všetky potrebné informácie pre potreby splátkového predaja
  • štandardne potrebujete občiansky preukaz, doklad totožnosti (karta poistenca, vodičský preukaz, pas), informácie o súčasnom zamestnávateľovi a potvrdenie o výške príjmu (výplatné pásky alebo výpis z účtu za posledné 2 mesiace)
  • vyplnenú zmluvu o spotrebiteľskom úvere zašle náš predajca na schválenie splátkovej spoločnosti
  • objednané produkty si môžete zakúpiť po schválení a po podpísaní zmluvy

Nakupovanie cez splátkové spoločnosti v internetovom obchode (online)

  1. vyberte si požadovaný tovar na web stránke (pri tovare môžete využiť online splátkovú kalkulačku pre výpočet splátok na konkrétnu sumu tovaru a vybranú dobu splácania)
  2. zaregistrujte sa a prihláste na datacomp.sk  (pre dokončenie online objednávky na splátky je nutná registrácia)
  3. objednávku odošlite, pričom v 3. kroku nákupného procesu "Doprava a platba" pri spôsobe platby zvoľte požadovanú splátkovú spoločnosť  (Quatro)
  4. po odoslaní objednávky stlačení tlačidla „Záväzne objednať“ pokračujte kliknutím na odkaz pre vytvorenie online žiadosti na stránke splátkovej spoločnosti
  5. v online Žiadosti o nákupe tovaru na splátky (na stránke splátkovej spoločnosti) vyplňte všetky požadované údaje
  6. vyplnenú žiadosť odošlite online na schválenie splátkovej spoločnosti
  7. počkajte na vyjadrenie k žiadosti splátkovou spoločnosťou mailom alebo SMS správou
  8. schválenú žiadosť je potrebné potvrdiť a podpísať podľa pokynov splátkovej spoločnosti (pre podpísanie je možné využiť online SMS autorizáciu)
O všetkých ďalších potrebných pokynoch pre úspešný nákup prostredníctvom splátkovej spoločnosti vás informujeme prostredníctvom emailu. Po odsúhlasení prijatia, podpisu a kompletnosti zmluvy splátkovou spoločnosťou bude objednávka tovaru spracovaná a následne tovar expedovaný.

Registrácia užívateľa

Produkty cez náš internetový obchod môžete nakupovať pre vás, alebo pre vašu firmu, ako registrovaný užívateľ alebo aj ako neregistrovaný užívateľ.

Výhody registrácie

  • ušetrite čas pri zadávaní údajov v ďalších objednávkach
  • sledujte si históriu nákupov
  • vytvorte si nezáväznú cenovú ponuku v procese odosielania objednávky
  • zapojte sa do partnerského programu

Postup registrácie užívateľa

1. zvoľte si registračný formulár (koncový zákazník, firma) 2. odošlite správne vyplnený registračný formulár
  • na kontaktnú emailovú adresu, ktorú ste uviedli v registračnom formulári, vám zašleme jedinečné meno a heslo na prihlásenie do nášho systému
Prihlasovacie meno a heslo si starostlivo uschovajte. Registrácia pri nákupe cez internetový obchod nie je povinná.

Zabudli ste svoje prihlasovacie údaje?

Zvoľte si možnosť „Zabudnuté heslo“ v časti „Prihlásenie“ a zadajte emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii vo formulári. Prihlasovacie meno a nové heslo Vám zašleme na registrovanú emailovú adresu. V prípade otázok nás kontaktujte na email obchod@datacomp.sk

Spracovanie objednávky

Úspešne odoslanú objednávku (stlačením tlačidla „Záväzne objednať" ) evidujeme pod prideleným identifikačným číslom, preto pri komunikácii prosíme vždy uveďte číslo objednávky. O spracovaní objednávky vás priebežne informujeme primárne emailom. V prípade upresnenia, alebo zmeny, vás môžeme kontaktovať aj telefonicky alebo SMS správou.

Spracovanie objednávky potvrdzujeme minimálne v 3 krokoch:

1. Automatické potvrdenie prijatia objednávky

  • po úspešnom odoslaní bude objednávka zaevidovaná na spracovanie s priradených originálnym identifikačným číslom
  • o zaevidovaní objednávky vás obratom informujeme automatickým emailom
  • v prípade nedoručenia automatického potvrdenia, alebo v prípade nesprávne zadaného emailu, nás kontaktujte

2. Potvrdenie spracovania objednávky predajcom

  • spracovanie objednávky potvrdíme počas pracovnej doby emailom, kde zároveň uvedieme očakávaný termín dodania tovaru
  • zároveň uvedieme odkaz na webovú stránku s možnosťou on-line sledovania stavu objednávky

3. Potvrdenie expedície alebo potvrdenie k odberu na predajni

Osobné prevzatie na predajni

  • pripravenie tovaru na prevzatie potvrdíme emailom
  • v prípade urýchlenia prevzatia, môžete kontaktovať telefonicky priamo vybranú pobočku
  • pri osobnom odbere tovaru na predajni vám predajca vystaví pokladničný doklad alebo faktúru

Expedovanie tovaru kuriérom

  • expedíciu tovaru kuriérom potvrdíme emailom
  • informácie o stave štandardnej zásielky je možné preveriť na url odkaze uvedenom v emaile alebo na telefónnom čísle prepravnej spoločnosti SPS (UPS) 16 877 na základe čísla zásielky
  • doručenie tovaru kuriérom očakávajte do 24 hod. (výnimočne 48 hod.) počas pracovaných dní, tovar môže prevziať aj iná osoba
  • nadrozmerný tovar kuriér štandardne doručuje k prvým uzamykateľným dverám (za príplatok je možné objednať aj vynesenie nadrozmernej zásielky, viď cena dopravy)
  • pre spísanie zápisu o škode o prípadnom poškodení tovaru počas prepravy informujte prosím kuriéra najneskôr do 24 hod. od doručenia a následne nás kontaktujte (počas prepravy je tovar poistený prepravcom)

Priebeh expedovania tovaru kuriérom:

  1. vyzdvihnutie zásielky z nášho skladu prepravnou spoločnosťou v pracovné dni od 16:00 do 17:00 hod.
  2. nasledujúci pracovný deň je zásielka doručená do najbližšieho depa, následne odoslaná lokálnym kuriérom z miestneho depa na uvedenú adresu doručenia
  3. pri neúspešnom doručení (nezastihnutí) je zásielka opakovane doručená nasledujúci pracovný deň z lokálneho depa
Spolu s tovarom zároveň dostanete originál faktúru (účtovný doklad) a dodací list. Pri úhrade dobierkou kuriér vystaví pokladničný doklad. 

V prípade otázok nás neváhajte kontaktovať:

Otázky, ktoré sa nás často pýtate

Ako zistím dostupnosť produktov ešte pred odoslaním objednávky ?
Po kliknutí na znak zelená fajka alebo červený telefón pri konkrétnom produkte sa Vám objaví okno, ktoré zobrazuje aktuálnu dostupnosť produktu. Pri nedostupných produktoch nás môžete kontaktovať emailom alebo telefonicky.

Akým spôsobom môžem získať ďalšie informácie o produkte ?
V záložke „Obchodníci“, pri každom produkte, je uvedený kontakt na produktového manažéra príslušného produktu, ktorý Vám odpovie na všetky Vaše otázky. Prípadne kontaktujte pracovníkov nášho Call centra na tel. číslach +421 55 2850 850.

Ako zistím že moja objednávka je pripravená k osobnému vyzdvihnutiu ?
Po pripravení tovaru na predajni vás informujeme emailom prípadne telefonicky.

Ako dlho trvá doprava cez prepravnú spoločnosť v rámci Slovenskej republiky ?
Prepravná spoločnosť garantuje dodanie tovaru do 24 - 48 hodín. Cez víkend a sviatky dopravná spoločnosť tovar nedoručuje. Čas doručenia sa pohybuje v čase od 08:00 do 17:00. Odporúčame, aby ste si adresu doručenia zvolili na miesto, kde sa v tomto čase budete nachádzať. Tovar môže prevziať aj iná osoba.

Ako zistím, ktorý produkt je v akcii alebo vo výpredaji ?
Každý produkt, ktorý je na našej stránke v akcii, je označený špeciálnym symbolom „Akcia“. Výpredajové produkty nájdete v strome produktov s označením „VÝPREDAJ“. O aktuálnych akciách informujeme našich zákazníkov aj prostredníctvom zasielania správ na registrovanú emailovú adresu.

Ako získam svoje prihlasovacie údaje pokiaľ ich nemám a som už registrovaný ?
Zvoľte si možnosť „Zabudnuté heslo“ v menu „PRIHLÁSENIE“ a zadajte emailovú adresu, ktorú ste uviedli pri registrácii. Na registrovanú emailovú adresu vám zašleme prihlasovacie meno a nové heslo.

Ako si viem objednať tovar ktorý nie je v ponuke ?
Pre zaradenie do ponuky nás kontaktujte emailom na obchod@datacomp.sk. Vzhľadom na širokú ponuku rôznych výrobcov sa občas vyskytne produkt, ktorý nemáme v ponuke a pritom je na trhu dostupný. Uvítame čo najpresnejšie informácie o produkte (odkaz na stránku výrobcu alebo konkurenčnú ponuku) a kontakt na Vás, aby sme Vás vedeli čim skôr informovať.

Môžem zmeniť alebo stornovať objednávku pred jej dodaním ?
Ak potrebujete realizovať zmeny na objednávke napíšte nám e-mail s požiadavkou na adresu obchod@datacomp.sk (nezabudnite napísať číslo objednávky), alebo nás kontaktujte na tel. čísle +421 55 2850 850. Zmeny na objednávke alebo jej storno môžete realizovať najneskôr do termínu jej expedície alebo prevzatia.

 
 
 

Naposledy navštívené

 
 
 
 

 

 
    Kód Názov produktu Vaša cena  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Porovnať - 0 ks
 
 

 

 

 

  Kód Názov produktu Vaša cena    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Predaj 0850 100 200   Servis 055 285 0992
 
 
 
Košík
0 €
0 ks
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sledujte naše akcie a novinky emailom
 

  • 5
    predajní
  • 17 rokov
    17 rokov
    na trhu
  • 200 000 objednávok ročne
    200 000
    objednávok ročne
  • 70 000 položiek skladom
    70 000
    položiek skladom
 
© 2000 - 2017, Datacomp s.r.o.
Datacomp s.r.o. je autorizovaný partner svetových výrobcov počítačov a spotrebnej elektroniky. Ochrana osobných údajov a cookies
Táto webová stránka používa cookies. Pokračovaním v prehliadaní súhlasíte s používaním cookies.  
Notebooky