INFOLINKA0850 100 200

(9:00-18:00)

0
0,00

Košík

    ASUS Premium Care - 3 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO

    ASUS Premium Care - 3 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO
     
    elektronická licencia Premium Care na 3 roky pre AiO s prevzatím produktu u vás doma
    Premium Care na 3 roky s prevzatím produktu u vás doma (LWEP - 12M; OSS(NBD) - 36M)Zobraziť viac

    skladom 

    59,90 €
    49,92 € bez DPH
    Kód tovaru

    408444

    PN kód

    ACX13-007410PT

    Výrobca
    Záruka

    24 mesiacov

    Porovnať

    Popis produktu

    ASUS Premium Care - 3 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO

    Vlastnosti a špecifikácie služby:

    Skontrolujte, prosím, nižšie uvedené detaily ohľadom vlastností a špecifikácií pre Váš Servisný balíček.

    Local On- Site Service (LOSS)


    • Tento Servisný balíček poskytuje Podporu pre Váš Výrobok priamo na mieste.

    • Pred službou priamo na mieste Vás môžu naši agenti technickej podpory požiadať o pomoc s riešením problémov s Výrobkom. Pre viac detailných informácií, prosím, nahliadnite do sekcie „Keď kontaktujete zákaznícku službu ASUS“ na Záručnej karte dodanej s Vaším Výrobkom alebo navštívte http://support.asus.com/.

    • Pokiaľ sa problém nevyrieši na diaľku, potom bude dohodnutá technická podpora pre Váš Výrobok priamo na mieste. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konca ďalšieho pracovného dňa na Vaše miesto. Doba odozvy môže záležať na geografickom umiestnení, náhradných dieloch a dostupnosti miestnej služby.

    • Budete požiadaní, aby ste autorizovanému ASUS technikovi poskytli prístup k Vašej budove a výrobkom ASUS a tiež elektrine, internetovému pripojeniu, CD/DVD s ASUS ovládačmi (ak bolo dodané k výrobku) a dostatočnému a bezpečnému pracovnému prostrediu.

    • Pokiaľ výrobok zlyhá počas normálneho a správneho používania v dobe trvania tohto servisného balíčka, ASUS opraví alebo vymení poškodené diely výrobku, alebo celý Výrobok za nové alebo repasované diely alebo výrobky tak, aby funkčnosť bola rovnaká, alebo lepšia ako pôvodná.

    • Pokiaľ sú poškodené diely vymenené touto službou, potom poskytujete vopred súhlas, aby sa vymenené poškodené diely previedli do vlastníctva ASUSu.

    • V prípade, že autorizovaný ASUS technik zistí, že Výrobok je mimo rozsahu pokrytia (ako napríklad poškodenie spôsobené zákazníkom atď. ako je popísané v sekcii „Vylúčenie z tejto limitovanej Záručnej služby“ na Záručnej karte), bude Vám vystavený cenník a táto Služba bude poskytnutá iba po zaplatení. Pokiaľ sa rozhodnete nepokračovať v oprave, potom Vám budú naúčtované všetky už vzniknuté náklady spoločnosti Asus (vrátane, ale nielen poslania technika na miesto, testovania/hľadania chyby atď.)

    Servisný balíček na predĺženie miestnej záruky

    • Po dokončení Aktivácie sa záruka na Váš výrobok automaticky predĺži od pôvodného konca záruky.
    • S výnimkou zmeny doby záruky zostávajú všetky ostatné podmienky rovnaké ako pri Štandardnej ASUS záruke.
    • Tento servisný balíček nepredlžuje záruku na batériu vášho Výrobku.

    Podmienky

    Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov po zakúpení vášho Asus výrobku.

    Stránky o produkte ASUS Premium Care - 3 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO:

    www.asus.com/

    OPÝTAJTE SA PORADCU

    Datacomp poradca

    Produkt manažér:

    Martin, Datacomp

    Zaslať otázku k produktu

    Alternatívy pre ASUS Premium Care - 3 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO 7

    Notebooky