skladom
Moje konto
ASUS Premium Care - 3 roky - Pick up return + Local Accidental Damage Protection pre NTB
elektronická licencia Premium Care na 3 roky s náhodným poškodením a prevzatím produktu u vás doma
Premium Care na 3 roky s náhodným poškodením a prevzatím produktu u vás doma (LWEP - 12M; ADP - 36M)Zobraziť viac
59,90 €
49,92 € bez DPH
Kód tovaru
408298
PN kód
ACX12-002752NB
Výrobca
Záruka
24 mesiacov
OPÝTAJTE SA PORADCU
Príslušenstvo12
Alternatívy pre ASUS Premium Care - 3 roky - Pick up return + Local Accidental Damage Protection pre NTB 5
Zaradenie produktu
Popis produktu
ASUS Premium Care - 3 roky - Pick up return + Local Accidental Damage Protection pre NTB
Vlastnosti a špecifikácie služby:Skontrolujte, prosím, nižšie uvedené detaily ohľadom vlastností a špecifikácií pre Váš Servisný balíček.
Pick up and Return
Všetko vybavíte z pohodlia domova. Servis objednáte niekoľkými kľučkami vo vašom PC alebo telefóne. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať.
Ušetríte čas aj peniaze. Vďaka službe Pick up and Return vyšleme kuriéra pred vaše dvere, ten tovar prevezme a po opravení vráti späť k Vám domov. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všetky náklady na dopravu.
Je to ľahké a rýchle. Podľa štatistík je až 90 % záručných opráv vybavených do 5 pracovných dní, pokiaľ má servis skladom potrebné diely.
Stav servisu môžete kontrolovať online. Jednoducho kliknite na „Skontrolovať stav opravy“ v spodnej časti stránky http://www.asus.com/sk alebo načítaním QR kódu na vašom mobilnom telefóne.
Spoločnosť ASUS ponúka službu PickUp and Return ako službu nad rámec bežného objednávania opráv u predajcu, kde bol výrobok zakúpený. Ide o vyzdvihnutie výrobku kuriérskou spoločnosťou u zákazníka a návrat výrobku po oprave rovnakou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto prípade nemusí kontaktovať predajcu.
Táto služba platí pre notebooky, mobilné telefóny, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od spoločnosti ASUS zakúpené v Českej republike a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formulára je ihneď overené pre možnosť dojednania opravy formou PickUp and Return. Pokiaľ výrobok nespadá medzi tie, pre ktoré je možné takto dojednať opravu, potom je objednávajúci upozornený, že je potrebné pre dojednanie opravy kontaktovať predajcu.
Reklamáciu je možné dojednať pomocou formulára na stránke http://www.asus.com/sk pod položkou „Reklamácie a opravy“ alebo priamym odkazom tu https://rma.asus-europe.eu/sk či načítaním QR kódu na Vašom mobilnom telefónu.
V rámci záručnej opravy je táto služba platená spoločnosťou ASUS a zákazník teda nič neplatí.
Local Accidental Damage Protection (LADP)
A. Tento servisný balíček kryje nasledujúce typy náhodných škôd spôsobených bežným používaním:
Upustenie na zem, pády, alebo iné nárazy
Poškodenie kvapalinou
Poškodenie elektrickým prepätím
Náhodné ulomenie
B. V tomto servisnom balíčku môže byť nárokovaný iba jeden (1) kľúčový diel (Key part) ročne od dátumu aktivácie.
V prípade akýchkoľvek dodatočných reklamácií na opravu kľúčových častí (dielov) znáša náklady na prácu, dopravu a náhradné diely zákazník.
C. Medzi vyššie uvedené kľúčové časti patrí obrazovka (LCD), jednotka DVD / CD ROM, základná doska, procesor, jednotka pevného disku a pamäť.
D. Celkové kumulatívne náklady na opravy poskytované v rámci tohto balíčka služieb nepresiahnu kúpnu cenu produktu u zákazníka.
E. Na všetky komponenty opravené alebo vymenené servisným strediskom ASUS sa vzťahuje záruka po zostávajúcu časť záručnej doby, na celý produkt.
Ak chcete uplatniť nárok v rámci tohto servisného balíčka, musíte poskytnúť vysvetlenie, kde a kedy k incidentu došlo, ako aj podrobný popis incidentu. Ak tieto informácie alebo požadovanú dokumentáciu neposkytnete, žiadosť sa zamietne.
Podmienky
Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov po zakúpení vášho Asus výrobku.
http://www.asus.cz/