INFOLINKA0850 100 200

(9:00-18:00)

0
0,00

Košík

    ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day) + HDD Retention pre Desktop

    ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day) + HDD Retention pre Desktop
     
    elektronická licencia Premium Care na 4 roky pre desktop s ponechaním si HDD a podporou priamo na mieste
    Premium Care na 3 roky s ponechaním si HDD a podporou na mieste (LWEP - 12M; OSS(NBD) - 48M; HDD_RETENTION - 48M)Zobraziť viac

    skladom 

    99,90 €
    83,25 € bez DPH
    Kód tovaru

    408436

    PN kód

    ACX15-012021PF

    Výrobca
    Záruka

    24 mesiacov

    Porovnať

    Popis produktu

    ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day) + HDD Retention pre Desktop

    Vlastnosti a špecifikácie služby:
    Skontrolujte, prosím, nižšie uvedené detaily ohľadom vlastností a špecifikácií pre Váš Servisný balíček.

    Local On- Site Service (LOSS)


    Tento Servisný balíček poskytuje Podporu pre Váš Výrobok priamo na mieste.

    Pred službou priamo na mieste Vás môžu naši agenti technickej podpory požiadať o pomoc s riešením problémov s Výrobkom. Pre viac detailných informácií, prosím, nahliadnite do sekcie „Keď kontaktujete zákaznícku službu ASUS“ na Záručnej karte dodanej s Vaším Výrobkom alebo navštívte http://support.asus.com/.

    Pokiaľ sa problém nevyrieši na diaľku, potom bude dohodnutá technická podpora pre Váš Výrobok priamo na mieste. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konca ďalšieho pracovného dňa na Vaše miesto. Doba odozvy môže záležať na geografickom umiestnení, náhradných dieloch a dostupnosti miestnej služby.

    Budete požiadaní, aby ste autorizovanému ASUS technikovi poskytli prístup k Vašej budove a výrobkom ASUS a tiež elektrine, internetovému pripojeniu, CD/DVD s ASUS ovládačmi (ak bolo dodané k výrobku) a dostatočnému a bezpečnému pracovnému prostrediu.

    Pokiaľ výrobok zlyhá počas normálneho a správneho používania v dobe trvania tohto servisného balíčka, ASUS opraví alebo vymení poškodené diely výrobku, alebo celý Výrobok za nové alebo repasované diely alebo výrobky tak, aby funkčnosť bola rovnaká, alebo lepšia ako pôvodná.

    Pokiaľ sú poškodené diely vymenené touto službou, potom poskytujete vopred súhlas, aby sa vymenené poškodené diely previedli do vlastníctva ASUSu.

    V prípade, že autorizovaný ASUS technik zistí, že Výrobok je mimo rozsahu pokrytia (ako napríklad poškodenie spôsobené zákazníkom atď. ako je popísané v sekcii „Vylúčenie z tejto limitovanej Záručnej služby“ na Záručnej karte), bude Vám vystavený cenník a táto Služba bude poskytnutá iba po zaplatení. Pokiaľ sa rozhodnete nepokračovať v oprave, potom Vám budú naúčtované všetky už vzniknuté náklady spoločnosti Asus (vrátane, ale nielen poslania technika na miesto, testovania/hľadania chyby atď.)

    HDD Retention


    Táto služba sa vzťahuje na pôvodný vstavaný pevný disk („HDD/SSD“) dodávaný s Vaším produktom ASUS a akoukoľvek inou náhradou nainštalovanou autorizovaným technikom ASUS v súlade s podmienkami tejto služby.

    Táto služba Vám umožňuje ponechať si pôvodný chybný disk, pokiaľ jeho chybu potvrdí autorizovaný technik ASUS. Zároveň vám autorizovaný technik ASUS nainštaluje disk nový. Pôvodný pevný disk však už nebude predmetom žiadnej ďalšej podpory.

    Povinnosti zákazníka:

    Ak chcete využiť službu HDD Retention, musíte túto požiadavku uviesť spolu s požiadavkou o On-site opravu. Táto služba nie je automatická.

    Je vašou zodpovednosťou udržiavať „fyzickú kontrolu“ nad chybným HDD/SSD a zaistiť, aby osobné, dôverné alebo vlastnícke dáta na chybnom HDD boli zničené alebo zostali v bezpečí.

    Je vašou zodpovednosťou prípadne zlikvidovať chybný HDD v súlade s miestne platnými zákonmi a predpismi.
    Vy alebo Váš oprávnený zástupca ste povinní podpísať dokument HDD Retention dodaný spoločnosťou ASUS a potvrdiť ponechanie si HDD/SSD.

    Servisný balíček na predĺženie miestnej záruky

    Po dokončení Aktivácie sa záruka na Váš výrobok automaticky predĺži od pôvodného konca záruky.
    S výnimkou zmeny doby záruky zostávajú všetky ostatné podmienky rovnaké ako pri Štandardnej ASUS záruke.

    Tento servisný balíček nepredlžuje záruku na batériu vášho Výrobku.

    Podmienky
    Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov po zakúpení vášho Asus výrobku.

    Stránky o produkte ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day) + HDD Retention pre Desktop:

    www.asus.com/

    OPÝTAJTE SA PORADCU

    Datacomp poradca

    Produkt manažér:

    Martin, Datacomp

    hakulin.martin@datacomp.sk

    Alternatívy v kategórií Rozšírenie záruk pre značkové počítače 8

    Notebooky