skladom
Moje konto
ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO
elektronická licencia Premium Care na 4 roky pre AiO s prevzatím produktu u vás doma
Premium Care na 4 roky s prevzatím produktu u vás doma (LWEP - 24M; OSS(NBD) - 48M)Zobraziť viac
89,90 €
74,92 € bez DPH
Kód tovaru
408445
PN kód
ACX13-001121PT
Výrobca
Záruka
24 mesiacov
OPÝTAJTE SA PORADCU
Alternatívy v kategórií Rozšírenie záruk pre značkové počítače 9
Zaradenie produktu
Popis produktu
ASUS Premium Care - 4 roky - On-Site (Next Business Day) pre AIO
Vlastnosti a špecifikácie služby:Skontrolujte, prosím, nižšie uvedené detaily ohľadom vlastností a špecifikácií pre Váš Servisný balíček.
Local On- Site Service (LOSS)
Tento Servisný balíček poskytuje Podporu pre Váš Výrobok priamo na mieste.
Pred službou priamo na mieste Vás môžu naši agenti technickej podpory požiadať o pomoc s riešením problémov s Výrobkom. Pre viac detailných informácií, prosím, nahliadnite do sekcie „Keď kontaktujete zákaznícku službu ASUS“ na Záručnej karte dodanej s Vaším Výrobkom alebo navštívte http://support.asus.com/.
Pokiaľ sa problém nevyrieši na diaľku, potom bude dohodnutá technická podpora pre Váš Výrobok priamo na mieste. Autorizovaný ASUS technik bude poslaný obvykle do konca ďalšieho pracovného dňa na Vaše miesto. Doba odozvy môže záležať na geografickom umiestnení, náhradných dieloch a dostupnosti miestnej služby.
Budete požiadaní, aby ste autorizovanému ASUS technikovi poskytli prístup k Vašej budove a výrobkom ASUS a tiež elektrine, internetovému pripojeniu, CD/DVD s ASUS ovládačmi (ak bolo dodané k výrobku) a dostatočnému a bezpečnému pracovnému prostrediu.
Pokiaľ výrobok zlyhá počas normálneho a správneho používania v dobe trvania tohto servisného balíčka, ASUS opraví alebo vymení poškodené diely výrobku, alebo celý Výrobok za nové alebo repasované diely alebo výrobky tak, aby funkčnosť bola rovnaká, alebo lepšia ako pôvodná.
Pokiaľ sú poškodené diely vymenené touto službou, potom poskytujete vopred súhlas, aby sa vymenené poškodené diely previedli do vlastníctva ASUSu.
V prípade, že autorizovaný ASUS technik zistí, že Výrobok je mimo rozsahu pokrytia (ako napríklad poškodenie spôsobené zákazníkom atď. ako je popísané v sekcii „Vylúčenie z tejto limitovanej Záručnej služby“ na Záručnej karte), bude Vám vystavený cenník a táto Služba bude poskytnutá iba po zaplatení. Pokiaľ sa rozhodnete nepokračovať v oprave, potom Vám budú naúčtované všetky už vzniknuté náklady spoločnosti Asus (vrátane, ale nielen poslania technika na miesto, testovania/hľadania chyby atď.)
Podmienky
Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov po zakúpení vášho Asus výrobku.
www.asus.com/