ASUS Premium Care - 5 rokov - Pick up return pre AIO
Vlastnosti a špecifikácie služby:
Skontrolujte, prosím, nižšie uvedené detaily ohľadom vlastností a špecifikácií pre Váš Servisný balíček.
PickUp and Return
Všetko vybavíte z pohodlia domova. Servis objednáte niekoľkými kľučkami vo vašom PC alebo telefóne. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať.
Ušetríte čas aj peniaze. Vďaka službe Pick up and Return vyšleme kuriéra pred vaše dvere, ten tovar prevezme a po opravení vráti späť k Vám domov. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všetky náklady na dopravu.
Je to ľahké a rýchle. Podľa štatistík je až 90 % záručných opráv vybavených do 5 pracovných dní, pokiaľ má servis skladom potrebné diely.
Stav servisu môžete kontrolovať online. Jednoducho kliknite na „Skontrolovať stav opravy“ v spodnej časti stránky http://www.asus.com/sk alebo načítaním QR kódu na vašom mobilnom telefóne.
Spoločnosť ASUS ponúka službu PickUp and Return ako službu nad rámec bežného objednávania opráv u predajcu, kde bol výrobok zakúpený. Ide o vyzdvihnutie výrobku kuriérskou spoločnosťou u zákazníka a návrat výrobku po oprave rovnakou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto prípade nemusí kontaktovať predajcu.
Táto služba platí pre notebooky, mobilné telefóny, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od spoločnosti ASUS zakúpené v Českej republike a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formulára je ihneď overené pre možnosť dojednania opravy formou PickUp and Return. Pokiaľ výrobok nespadá medzi tie, pre ktoré je možné takto dojednať opravu, potom je objednávajúci upozornený, že je potrebné pre dojednanie opravy kontaktovať predajcu.
Reklamáciu je možné dojednať pomocou formulára na stránke http://www.asus.com/sk pod položkou „Reklamácie a opravy“ alebo priamym odkazom tu https://rma.asus-europe.eu/sk či načítaním QR kódu na Vašom mobilnom telefónu.
V rámci záručnej opravy je táto služba platená spoločnosťou ASUS a zákazník teda nič neplatí.
Podmienky
Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov po zakúpení vášho Asus výrobku.
Stránky o produkte ASUS Premium Care - 5 rokov - Pick up return pre AIO:
Asus je svetovo uznávaný výrobca počítačového hardvéru a elektroniky, ktorý sa zameriava na vysokú kvalitu a inovatívne riešenia. Spoločnosť ponúka širokú škálu produktov vrátane notebookov, stolných počítačov, základných dosiek, grafických kariet, monitorov a smartphonov. Výrobca je známy svojou spoľahlivosťou, výkonom a dizajnom, čo z neho robí obľúbenú voľbu medzi technologickými nadšencami a profesionálmi.
ASUS COMPUTER GmbH, Harkortstrasse 21-23, 40880 Ratingen, Germany, ProductSafety@asus.com
HP 5 year Next Business Day Onsite plus Defective Media Retention Desktop Only Service
Služby Care Pack nepredlžujú záruku, ale rozširujú servisné pokrytie nad rámec štandardnej záruky. Služby Care Pack sú vždy viazané na konkrétny produkt. Služby k nové
Stránka používa cookies pre zaistenie funkčnosti, meranie a prispôsobenie obsahu. Súhlasom povolíte používanie cookies alebo môžete upraviť nastavenie cookies podľa svojích preferencií.
Popis produktu
ASUS Premium Care - 5 rokov - Pick up return pre AIO
Vlastnosti a špecifikácie služby:Skontrolujte, prosím, nižšie uvedené detaily ohľadom vlastností a špecifikácií pre Váš Servisný balíček.
PickUp and Return
Všetko vybavíte z pohodlia domova. Servis objednáte niekoľkými kľučkami vo vašom PC alebo telefóne. Nemusíte nikam chodiť ani telefonovať.
Ušetríte čas aj peniaze. Vďaka službe Pick up and Return vyšleme kuriéra pred vaše dvere, ten tovar prevezme a po opravení vráti späť k Vám domov. Vy neplatíte ani korunu, ASUS hradí všetky náklady na dopravu.
Je to ľahké a rýchle. Podľa štatistík je až 90 % záručných opráv vybavených do 5 pracovných dní, pokiaľ má servis skladom potrebné diely.
Stav servisu môžete kontrolovať online. Jednoducho kliknite na „Skontrolovať stav opravy“ v spodnej časti stránky http://www.asus.com/sk alebo načítaním QR kódu na vašom mobilnom telefóne.
Spoločnosť ASUS ponúka službu PickUp and Return ako službu nad rámec bežného objednávania opráv u predajcu, kde bol výrobok zakúpený. Ide o vyzdvihnutie výrobku kuriérskou spoločnosťou u zákazníka a návrat výrobku po oprave rovnakou cestou k zákazníkovi. Zákazník v tomto prípade nemusí kontaktovať predajcu.
Táto služba platí pre notebooky, mobilné telefóny, tablety, LCD monitory, All-in-One počítače a desktopy od spoločnosti ASUS zakúpené v Českej republike a na Slovensku. Sériové číslo zadané do formulára je ihneď overené pre možnosť dojednania opravy formou PickUp and Return. Pokiaľ výrobok nespadá medzi tie, pre ktoré je možné takto dojednať opravu, potom je objednávajúci upozornený, že je potrebné pre dojednanie opravy kontaktovať predajcu.
Reklamáciu je možné dojednať pomocou formulára na stránke http://www.asus.com/sk pod položkou „Reklamácie a opravy“ alebo priamym odkazom tu https://rma.asus-europe.eu/sk či načítaním QR kódu na Vašom mobilnom telefónu.
V rámci záručnej opravy je táto služba platená spoločnosťou ASUS a zákazník teda nič neplatí.
Podmienky
Záruka musí byť zakúpená a aktivovaná do 6 mesiacov po zakúpení vášho Asus výrobku.
www.asus.com/