INFOLINKA0850 100 200

(9:00-18:00)

0
0,00

Košík

    Lenovo Premium Care

    Riešenie pre všetky vaše problémy. Okamžitá a prvotriedna podpora vyrieši akýkoľvek problém s vaším zariadením Lenovo, perifériami alebo dokonca softvérom. Vďaka Lenovo Premium Care sa o vás technici postarajú.

    Lenovo Premium Care

    Prémiový servis Lenovo Premium Care na vaše Lenovo zariadenie, ktorý ochráni vašu investíciu!

    Vďaka službe Lenovo Premium Care sa o vás technici spoločnosti Lenovo postarajú. A pokiaľ vám služba bude vyhovovať, môžete si záruku s Premium Care predĺžiť až na tri roky.

    Služba, ktorá vás zachráni, keď sa dostanete do úzkych.

     
     

    Predstavujeme Lenovo Premium Care

    Lenovo Premium Care je bezproblémové riešenie pre všetky vaše potreby v oblasti technickej podpory. Poskytne vám priamy kontakt s vyškolenými odborníkmi, rýchle riešenia problémov, čím vám umožní získať maximum z Vášho nového Lenovo počítača.

    Ak čelíte nečakaným problémom s počítačom, tím technikov Premium Care je pripravený ich vyriešiť, aby ste mohli čo najskôr znova robiť, čo máte radi. 

    ODBORNÍK NA TELEFÓNE

    Technici sú pripravení vám pomôcť pri akýchkoľvek problémoch, žiadni roboti, žiadne čakanie na e-mail, ale rozhovor s niekým, kto vám naozaj pomôže.
     

    BEZPROBLÉMOVÝ PRÍSTUP

    Úvodné nastavenia, asistencia alebo „ako na to“. Pre hardvér aj softvér existuje jednoduché riešenie a Premium Care vám poskytne prvotriednu podporu.
     

    RÝCHLE RIEŠENIE

    Mnohé ťažkosti môžu byť ľahko vyriešené už počas prvého hovoru, navyše v prípade potreby náš tím naplánuje opravu priamo u vás doma.
     

    KONTROLA STAVU POČÍTAČA

    Služba Premium Care zahŕňa každoročnú kontrolu stavu počítača, tzv. Health Check, na zvýšenie výkonu a ochranu pred stále premyslenejšími kybernetickými hrozbami.
     

    Riešenia od A po Z
    Vaše pracovné povinnosti sa nikdy nezastavia. Tak prečo by sa mali vaše technológie? Vždy pripravený tím rieši širokú škálu problémov – od základných problémov s pripojením až po obávanú modrú obrazovku smrti.

    Vždy maximum
    Ak Lenovo technici nedokážu vyriešiť váš problém telefonicky, pomocou chatu alebo e-mailu, jedného z nich za vami pošlú, aby vám poskytol presne také riešenie, ktoré potrebujete.
     
     

    Prečo vaše zariadenie
    potrebuje službu Premium Care

      Štandardná podpora Lenovo Premium Care Premium Care Depot
    Dostupné cez telefón, chat a e-mail  Počas pracovnej doby  - -
    „Pomoc pri prvom spustení” a „Tipy” -
    Podpora priamo u vás1 a rýchla oprava - Podpora pri odoslaní zariadenia do servisného strediska
    Prístup k prioritným opravám a podpore  -
    Podpora pre hardvér a softvér -
    Preventívna kontrola stavu počítača Health Check2 -
    Dostupné zariadenia3 Yoga, Legion, IdeaPad, Chromebook, tablety Yoga, IdeaPad Chromebook, tablety
      
     

    Získajte Lenovo Premium Care


    Vylepšite svoju existujúcu záruku a len niekoľkými kliknutiami prejdite na službu Lenovo Premium Care.
    Získať Premium Care
     

    Často kladené otázky

    Prečo by som mal(a) potrebovať službu Premium Care, keď je moje zariadenie v záruke?

    Základná záruka spoločnosti Lenovo dostala v roku 2023 od stránky Laptop Mag vynikajúce hodnotenie. Premium Care je však komplexná služba, ktorá vám pomôže s mnohými potrebami týkajúcimi sa vášho počítača: od opráv a prístupu priamo u vás až k prioritizovaným častiam, viacerým spôsobom kontaktu s odbornými technikmi prostredníctvom četu, e-mailu a telefonickej podpory a vrátane každoročnej kontroly stavu počítača Health Check, služieb „Pomoc pri prvom spustení” a „Tipy” a podpory pre hardvér a softvér.

     

    Kedy si môžem službu Premium Care kúpiť?

    Službu Premium Care si môžete zakúpiť, ak máte aktívnu základnú záruku. Službu si však odporúčame zaobstarať hneď pri kúpe, resp. do deväťdesiatich dní.

     

    Aký je rozdiel medzi službami Premier Support, Premium Care a Premium Care Plus?

    Všetky tieto služby ponúkajú pokročilú technickú podporu s rýchlym riešením problémov. Služba Premier Support je dostupná pre zariadenia Think. Väčšina ostatných zariadení vrátane tabletov má nárok na službu Premium Care alebo Premium Care Plus. Služba Premium Care Plus má rovnaké funkcie ako Premium Care, ale má dodatočnú ochranu proti náhodnému poškodeniu Accidental Damage Protection, automatické odstraňovanie vírusov alebo malvérov, automatické kontroly výkonu a 3-ročnú záruku na zapečatenú batériu.

     
    Nenašli ste odpoveď na svoju otázku? Navštívte stránku alebo kontaktujte tu.
     


    Produkty a ponuky sú podmienené dostupnosťou. Spoločnosť Lenovo si vyhradzuje právo kedykoľvek upraviť ponuky a špecifikácie produktov bez oznámenia. Spoločnosť Lenovo vynakladá maximálne úsilie na zabezpečenie presnosti všetkých informácií, ale nie je ani zodpovedná, ani neručí za akékoľvek redakčné, fotografické alebo typografické chyby. Obrázky slúžia len na ilustračné účely. Úplné špecifikácie o produkte, službe a záruke spoločnosti Lenovo nájdete na adrese www.lenovo.com.
    Lenovo a logo Lenovo sú ochranné známky alebo registrované ochranné známky spoločnosti Lenovo. Ostatné názvy spoločností, produktov a služieb môžu byť ochrannými známkami alebo servisnými značkami iných osôb. © Lenovo 2019. Všetky práva vyhradené.
    1 Preventívna kontrola stavu počítača je dostupná iba na notebookoch a stolných počítačoch Lenovo. Nevzťahuje sa na tablety.
    2 Na tablety Lenovo sa nevzťahuje možnosť servisu priamo u zákazníka. V konkrétnych geografických oblastiach sa môžu úrovne služieb líšiť od prinesenia, vyzdvihnutia a vrátenia až po odoslanie do servisného strediska.
    3 Možnosť podpory je dostupná na vybraných trhoch. Na miestach, kde dostupná nie je, sa spoločnosť Lenovo bude riadiť najlepšími dostupnými zmluvami o úrovni poskytovaných služieb.
    Notebooky