Moje konto
Kúpte vysávač Midea a využite garanciu vrátenia peňazí do 60 dní
Teraz máte možnosť vyskúšať si vybrané robotické vysávače Midea a pokiaľ nesplnia vaše očakávania, môžete ich jednoducho vrátiť do 60 dní. Testujte, upratujte a ušetrený čas môžeme venovať najmä sebe!
Garancia vrátenia peňazí
Účastník akcie, ktorý zakúpi produkty, na ktoré sa akcia vzťahuje a následne sa počas trvania akcie zaregistruje na stránke mideavysavace.sk získa možnosť vyskúšať si vybrané vysávače až na 60 dní. Pokiaľ nesplnia vaše očakávania, môžete ich jednoducho vrátiť. Ako na to?
1. Nakúpte Zakúpte si vybraný vysávač na našej predajni alebo našom e-shope datacomp.sk |
2. Registrujte sa Registrujte sa a odošlite potvrdenie o nákupe |
3. Získajte Garanciu Nesplní vaše očakávanie? Môžete vysávač jednoducho vrátiť do 60 dní |
Registrácia |
Na ktoré produkty sa AKCIA vzťahuje?
Do tejto akcie sú zapojené nižšie vymenované výrobky značky Midea zakúpené na predajniach Datacomp alebo v e-shope datacomp.sk v období trvania akcie.Vybrané produkty: | ||
Midea i5C | Midea M7 Pro | Midea S8+ |
suché aj mokré vysávanie + špičkový BLDC motor s tromi úrovňami výkonu a vysokou sacou silou 4000 Pa | špičková laserová navigácia Navi Polaris 3.0 a 5 základných upratovacích režimov pokrytie až 250 m2 plochy | vďaka antibakteriálneho vibračného mopu, budú všetky podlahy vašej domácnosti skvieť perfektnou čistotou |
Ponuka robotických vysávačov Midea |
Trvanie akcie
Akcia trvá od 1.6.2022 do 31.8.2022 alebo do vypredania zásob.Do 14 dní si zakúpený výrobok zaregistrujte na www.mideavysavace.sk (viď formulár nižšie) a najneskôr v tento deň je potrebné túto registráciu kompletne dokončiť, aby bola uznaná za platnú.
Ako si uplatniť garanciu 60 dní
Každý zakúpený produkt musí byť zaregistrovaný na webovej stránke a to najneskôr 14 dní od zakúpenia - po tomto dátume registrácie nebudú platné.- Kúpte si vybraný robotický výsavač značky Midea.
- Do 14 dní si zakúpený výrobok zaregistrujte prostredníctvom stránky a vyplňte registračný formulár požadovanými údajmi a nahrajte potrebné dokumenty - čitateľnú kópiu účtovného dokladu (pokladničného bloku alebo faktúry).
- Na testovanie máte až 60 dní. Vyskúšajte, ako si budete rozumieť a či splní vaše očakávania.
- Čakali ste od našich produktov niečo iné? Nevadí. Môžete ho vrátiť.*
- Nepoškodený robotický vysávač v pôvodnom obale so všetkými doplnkami a vytlačeným dokladom o registrácii, kópiou účtenky alebo faktúry riadne zabaľte (zabezpečte prosím proti zničeniu) a odošlite na adresu:
Servis Elektroniky s r.o.
Údernícka 11
851 01 Bratislava
Slovensko
V prípade, že máte problém či inú technickú otázku, kontaktujte prosím autorizovaný servis na e-maile servis@elektroniky.sk alebo v pracovných hodinách (Po – Pi 10:00-17:00) na telefónnom čísle +421 268 245 245.
Kedy dostanem peniaze späť
Peniaze obdržíte v hotovosti alebo na číslo bankového účtu, ktoré ste uviedli v registračnom formulári. Akonáhle obdržíte písomné vyrozumenie od servisnej organizácie vyššie, stačí s ním navštíviť predajňu, kde bol spotrebič zakúpený alebo predajcu kontaktujte elektronicky.Požiadať o garanciu 60 dní